Fwd: Invitation for ubuntu-l10n-nl to join

Hannie lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Do Jul 21 08:02:21 UTC 2011

Na de verschillende mailuitwisselingen hierover zou ik het volgende
willen voorstellen:
1. we nemen de uitnodiging aan
2. we worden admin van Linux mint gemaakt
3. in overleg stellen we voor het team gesloten te maken (goede uitleg
geven waarom) en vragen de huidige leden lid te worden van Ubuntu Dutch
Translators.
Ik heb begrepen dat er niet zo heel veel extra te vertalen is in Linux
Mint en op deze manier kunnen we toch zorgen voor een goede kwaliteit
van de vertalingen.

Of, een andere mogelijkheid is om Linux Mint substeam van UDT te maken.
Groeten,
Hannie