Vertaling global

Kenneth Venken kenneth.venken op gmail.com
Wo Feb 23 09:47:58 UTC 2011

Hier zijn 3 alternatieven mogelijk:
 - wereldwijd
 - mondiaal
 - globaal
zie: http://www.onzetaal.nl/advies/globaal.php

Ik zou 'wereldwijd' gebruiken.

internationaal ls een verkeerde vertaling. Als iets verspreid is over de
Benelux is het in principe al internationaal verspreid.

mvg,
Kenneth