Karma (aantal vertalingen) op Launchpad wordt minder

Hannie lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Za Feb 19 15:07:49 UTC 2011

Op 19-02-11 09:14, Rob van den Berg schreef:
> Hallo allemaal
> Er is me al een paar keer opgevallen dat mijn karma (aantal
> vertalingen) op Launchpad achteruit gaat. Het is niet altijd maar het
> gebeurt regelmatig.
> Heeft iemand anders dit al eens gehad of kan iemand uitleggen hoe dit
> komt?
> Alvast bedankt,
> Rob
Hoi Rob,
Je karma gaat inderdaad achteruit als je enige tijd (hoe lang weet ik
niet) geen bijdrage levert op LP. Die slimme jongens hebben zo een
aardig middel gevonden om ons ertoe te bewegen vaak bij te dragen ;)
vr.gr.
Hannie