Fw: Launchpad team description aanpassen

Hannie Dumoleyn lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Zo Dec 18 09:39:02 UTC 2011

Beste mensen,
Zie https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-nl voor de aangepaste beschrijving.
@medevertalers: willen jullie even kritisch kijken naar de tekst, het is
nog maar een voorzetje. Suggesties/verbeteringen zijn meer dan welkom.
Groet,
Hannie