Vertaalspurt 25-09-2010 Taakverdeling

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Za Sep 25 09:12:48 UTC 2010

Hallo allemaal,

Ter herinnering, vandaag en morgen van 12:00 tot 16:00 is de
vertaalspurt voor Maverick, iedereen is welkom in
#ubuntu-nl-vertaalspurt. De taakverdeling is hier [1] te vinden, zet
simpelweg je naam bij het pakket waar je aan gaat werken. Via IRC kan je
vragen stellen als je een bepaalde vertaling niet weet en ook doorgeven
dat de suggesties voor een bepaald pakket nagekeken kunnen worden.

Ik zal ook in #Ubuntu-nl vragen of mensen zin hebben om mee te doen, via
IRC kunnen ze meteen feedback krijgen en dan denk ik dat de
beginnersfoutjes er snel uit zijn.

Ik hoop jullie straks te zien.

Groet,
Redmar

[1]
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Status/MaverickOverzicht#De300belangrijkstepakketten.2C31Augustus

Op zaterdag 25-09-2010 om 09:02 uur [tijdzone +0200], schreef Rob van
den Berg: