Nalezen handleiding

Hannie lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Do Nov 18 12:18:08 UTC 2010

Op 18-11-10 11:16, K.de Jong schreef:
> "$ ls alligator-pie.mp3 squirm.mp3 baby-blue.mp3", P117
> de bestanden verwacht je op volgende regels (\n)

Ik weet het, hier heb ik even gesmokkeld omdat het niet netjes onder
elkaar kwam te staan. Ik kijk hier nog naar.

Geweldig dat je al die suggesties voor verbeteringen stuurt. Even een
paar waar ik mee bezig ben:
1. De Engelse tekst bij "Nieuwe map maken" bezorgt me hoofdpijn. Ik kan
geen fout ontdekken en toch verschijnt de nl-vertaling niet. Ik heb maar
weer eens hulp bij Kevin gezocht.
2. Geen Ubuntu-font. Is dat een probleem?
3. Eigen naam. Ik zal jouw naam opnemen i.p.v. je bijnaam. Het is voor
mij moeilijk te beoordelen of mensen die op LP een bijnaam gebruiken dat
ook hier in de credits zo willen hebben. Ik kan niet iedereen hierover
benaderen, maar als men het aangeeft zoals jij dat doet verander ik het.
4. Creative commons vertaling: hier zal ik naar kijken.
5. Ubuntu-fora: p. 91. ik was de \ vergeten voor 2e url > afgehandeld
6. P. 119: ik was \chaplink vergeten voor {ch... > afgehandeld
7. Meer hulp verkrijgen (IRC toevoegen). Kijk ik nog naar.

Ook al betekent het werk voor mij, ik ben reuze blij met al je
suggesties. Laat maar komen. Het moet uiteindelijk een foutloze
handleiding worden.
Groeten,
Hannie

Aan overige nalezers: ik hoop dat jullie werk bespaard wordt door fouten
via deze lijst te bespreken.