OTRS-toegang voor vertaalteamleden

REDACTED redacted op example.com
Zo Mrt 14 12:36:11 UTC 2010

Inmiddels weet ik hoe een account voor OTRS aangemaakt kan worden,
zodat toegang tot vertaal op ubuntu-nl.org mogelijk wordt. Ik citeer
vanhttp://wiki.ubuntu-nl.org/UbuntuNL/Accounts:

Voor het aanmaken van je account zijn de volgende gegevens nodig:
Volledige naam
Of je naam gepubliceerd mag worden of niet. (c.q. vermelding van je
volledige naam onder e-mails op de website etc.)
Huidig mailadres
Mail deze gegevens naar beheer op ubuntu-nl.org.
Je loginnaam zal (indien mogelijk) gelijk zijn aan je voornaam. Een
wachtwoord zal toegewezen worden, deze is te wijzigen via
https://passwd.ubuntu-nl.org . Om geen SSL waarschuwingen te krijgen,
open je ca.crt en sta je dit certificaat toe om websites te
identificeren. Alle Ubuntu NL websites zijn ook via https bereikbaar.

Dit bericht is in het bijzonder bedoeld voor Kenneth, zodat hij zijn
taak als mailbeheerder kan vervullen. Vermeld trouwens ook in de mail
dat je toegang wilt tot vertaal op ubuntu-nl.org (en dat ik weet van je
verzoek) :)

--

Sander