OTRS

Kenneth Venken kenneth.venken op gmail.com
Wo Jun 2 11:24:19 UTC 2010

Hey iedereen,

ik heb vandaag de openstaande OTRS berichten afgehandeld.
Er zijn blijkbaar twee categorieën van berichten: sollicitaties en
bugreports.

Bugreports heb ik gewoon allemaal gesloten. Ik zal enkel bugreports die
te maken hebben met verkeerde vertalingen of andere fouten die wijzelf
kunnen herstellen, doorsturen naar deze mailinglijst. De andere zal ik
gewoon sluiten. Of kan/moet ik hier iets anders mee doen?

De sollicitanten heb ik allemaal beantwoord en gevraagd om naar één van
onze volgende vergaderingen te komen. Ook heb ik hen wat meer gevraagd
over waaraan ze willen werken en hoeveel tijd ze kunnen investeren.
Tenslotte heb ik enkele van hen aangeraden suggesties te doen voor de
ubuntu-manual.

De namen van de sollicitanten zijn:
- Gwijde Maegherman
- Dooitze de Jong
- Victor
- Jules Peeters

Ik stel voor dat als één van hen vandaag aanwezig is op de vergadering,
dat je hen dan wat werk geeft m.b.t de ubuntu-manual.

mvg,
Kenneth