Vergadering 7 juli

Redmar van den Berg redmar.vdberg op gmail.com
Wo Jul 7 06:37:56 UTC 2010

Ik ben er niet voor om de vergadering vroeger te houden, ik denk niet
dat ik dat haal. Ik moet zo weg dus dan kan ik geen mail meer lezen,
maar het lijkt me beter de vergadering 20:30 te houden zoals
gebruikelijk.

Als ik geen reactie krijg zal ik proberen er om 19:30 te zijn maar ik
kan niets beloven.

Groet
Redmar