taakverdeling

Redmar van den Berg redmar.vdberg op gmail.com
Vr Feb 26 22:02:07 UTC 2010

Hoi allemaal,

Ik heb een taakverdeling gemaakt en op de statuspagina van 10.4 gezet.
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Status/LucidOverzicht
Ik heb de pakketten quassel en xscreensaver nog niet gedaan omdat die zo
groot zijn. Het is natuurlijk niet perfect gelijk want dan ben ik nog
een maand bezig, maar degene die klaar zijn kunnen natuurlijk altijd met
het volgende beginnen.

Bijgevoegd 2 documenten waarmee ik de verdeling heb gemaakt en waarin je
kan zien hoeveel strings iedereen heeft. Sander heeft het minste omdat
hij toch wel het meeste doet en omdat compiz irritant is om te vertalen.

Groet
Redmar