Lucid templates (2)

Hannie lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Ma Feb 22 09:03:03 UTC 2010

Nog even iets over mijn manier van vertalen van de templates.
Waarom heb ik toch zo een moeite met wat ik noem "hap-snap" vertalen.
Dat zal ik uitleggen. Neem nu de veelbesproken app-install-data. Ik heb
er even doorheen gebladerd, achterin beginnend. Vrijwel alles is al
vertaald door Sander. Maar hier en daar tref je nog een enkele string
die niet vertaald is. Dat betekent dat ik dus door 4000 strings moet
wandelen, want als ik kies voor de optie "untranslated items" kom ik die
niet tegen.
Ik moet nu weg, maar dit is zo'n beetje wat ik wilde zeggen over mijn
visie op het niet verdelen van vertalingen maar het hap-snap werken.
Als ik de enige ben die dit niet zo prettig vind laten we het gewoon bij
het oude en zal ik er niet meer over zeuren.
Groeten,
Hannie