Forum: subsectie Vertalingen

lafeber-dumoleyn2 lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Za Dec 18 15:43:37 UTC 2010

Beste medevertalers,
Op dit moment is er op het forum een subsectie met de volgende tekst.

Vertalingen
Nederlandse taalfout gevonden? Geef het door en help op deze manier mee
met het correct vertalen van Ubuntu/Kubuntu!

Ik vind dat de begeleidende tekst niet de lading dekt, want deze sectie
is voor veel meer bedoeld dan fouten melden.

Ik zal hieronder een voorstel doen voor een andere tekst met het verzoek
of jullie dit willen bekijken, beoordelen en eventueel verbeteren/wijzigen.

Vertalen
Hier vind je contactgegevens en mededelingen van het Ubuntu-vertaalteam.
Je kunt hier discussiƫren over vertaalkwesties en vertaalfouten
doorgeven via "Meld hier vertaalfouten".

Enkele opmerkingen van mij:
- volgens mij worden op het forum mensen wel getutoyeerd;
- het blijkt dat mensen bij het melden van fouten een nieuw onderwerp
starten. Dat is niet de bedoeling, dus hoop ik met de toevoeging via
"Meld hier vertaalfouten" mensen eraan te herinneren.
- Ik stel voor om bovenin een verwijzing te maken naar onze wiki-pagina
en misschien nog (heel kort) wat andere gegevens.

Groeten,
Hannie