wiki-VT

Hannie Lafeber-Dumoleyn lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Ma Okt 26 10:30:12 UTC 2009

Hi Redmar,
Ik heb even gekeken naar mijn aantekeningen over wiki-aanpassingen, maar
dat zijn nu nog losse flodders die ik helemaal moet uitwerken.
Morgen vertrek ik voor 1 à 2 weken naar Nederland. Dat betekent dat ik
nu eigenlijk geen tijd heb om e.e.a. uit te werken, maar volgens mij
heeft het ook geen haast. De VT-pagina is al verbeterd. Later kunnen we
brainstormen over verdere aanpassingen. Maar je kunt wat mij betreft
gewoon beginnen als jij al ideeën hebt.
Ik heb nu Kubuntu in VirtualBox draaien, zodat ik vanaf nu verder kan
met de Kubuntu-vertalingen (als er nog wat te vertalen valt wanneer ik
terug ben). Ik weet niet of ik er in Nederland veel tijd aan kan
besteden, dat geldt ook voor de vergaderingen. Als ik tijd heb, zal ik
die bijwonen.
Veel werkplezier,
Hannie