Nieuw Lid

Jan Claeys lists op janc.be
Ma Okt 12 00:51:56 UTC 2009

Op zaterdag 10-10-2009 om 18:19 uur [tijdzone +0200], schreef Sander
Pientka:
> fijn dat je geïnteresseerd bent in vertalen! Normaal gesproken zou ik
> je van harte welkom heten, maar momenteel is de vacature voor het
> vertaalteam gesloten vanwege de grote belangstelling.

Ik kan ook af en toe meehelpen vertalingen na te kijken als dat nodig
is.

Verder denk ik dat we als ubuntu-l10n-nl ook kunnen/moeten helpen mensen
op weg te helpen met "upstream" vertalingen, als we voor Ubuntu zelf
klaar zijn.  Ik weet bijvoorbeeld dat gnome-nl nog vertalers kan
gebruiken...

--
Jan Claeys