Verzoek schrijfrechten

REDACTED redacted op example.com
Di Okt 6 18:34:25 UTC 2009

Hallo allen,
zojuist heb ik een verzoek ingediend bij het Ubuntu-NL-team om Hannie en Redmar schrijfrechten te geven op de wiki. Hier een kopie van dat bericht:

Hoi,

tijdens de laatste meeting van het vertaalteam zijn we tot de conclusie gekomen dat er een beheerder moet komen voor onze wiki. Daarvoor heeft de betreffende beheerder natuurlijk wel schrijfrechten nodig in dit gedeelte. Mijn vraag is of iemand uit het team dit kan regelen. Het gaat om de gebruikersnamen "Redmar" en "Hannie". Alleen schrijfrechten in /Vertaalteam zijn nodig, de rest van het teamgedeelte hoeft niet beschrijfbaar te zijn. De personen in kwestie zijn goed te vertrouwen en gaan er dus geen zooitje van maken :)

Alvast bedankt, het zou ons veel helpen :)

--
Met vriendelijke groet, REDACTED