Aan de nieuwe leden

REDACTED redacted op example.com
Di Nov 10 19:51:09 UTC 2009

Beste Pjotr en Arthur,
ik heb beloofd om jullie een mail te sturen met inleidende informatie betreft het vertalen, maar wegens tijdsgebrek kan ik hier helaas niet aan toe komen. Ik verwijs jullie daarom door naar onze startersgids, op http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Startersgids . Die is weliswaar een beetje verouderd, maar toch bruikbaar. Ik raad jullie aan om eens de tijd te nemen om Launchpad door te bladeren en de structuur te begrijpen. Dat is een belangrijk stuk kennis dat je moet vergaren.

Ik stuur jullie liever een mail, maar ik heb daar helaas echt geen tijd voor op het moment.
--
Met vriendelijke groet,
REDACTED