Ubuntu-l10n-hu Ubuntu Phone fordítások

Richard Somlói level at somloirichard.hu
2014. Júl. 31., Cs, 10:36:50 UTC

Ha a beállításokból átállítom a nyelvet magyarra az nem hat ki az
alkalmazásokra, meg következő induláskor újra angol a rendszer. Valamit
állítani kell elvileg rajta és jól lesz. Most nincs rá időm. Majd késő
délután. Addig is itt vannak képernyőképek a System Settings-ről:

https://www.dropbox.com/sh/pnr2voukffwl3i8/AAA3ZtAjl9w2N1TT52UESoB0a

Fontos megjegyzés: Bemásoltam a mostani .mo fájlt, így a legfrissebbek a
fordítások. A legutolsó build NEM ezzel a nyelvi csomaggal települ. A
fiókok (Accounts) azért angol, mert az egy külső app. Délután azokról is
dobok fel ide képet.