Ubuntu-l10n-hu Ubuntu Phone fordítások

Gabor Kelemen kelemeng at ubuntu.com
2014. Júl. 30., Sze, 19:38:56 UTC

Sziasztok

Remek hír, köszönöm a közreműködést mindenkinek!

A mai hírek szerint még lehetnek utolsó pillanatban érkező sztringek, de
nem olyan sok. Amire most érdemes lenne odafigyelni, az a
minőség-ellenőrzés.

Jó lenne feltenni egy emulátorba legalább, és képernyőképeket lőni
arról, hogy hogyan is néznek ki az alkalmazások akció közben, magyarul.
Firefox OS esetén elég sok hiba így bukott ki, ami fordítás közben nem
tűnt fel, csak amikor a sztringek egymás mellé kerültek.

Erre volna valakinek ideje?

Előre is köszönöm
kg