Ubuntu-l10n-hu Első próbálkozás

Úr Balázs urbalazs at gmail.com
2011. Nov. 3., Cs, 17:10:31 UTC

2011/11/3 Koenig Boldizsár <kobold72 at gmail.com>:
> Igyekeztem mindent az útmutatók szerint csinálni, de szívesen vennék némi
> visszajelzést (csak így tovább / na ezt nem így kell).

Csak így tovább!

De! Figyelj ezekre majd:
- Ismeretlen paraméter előtti névelők: "a(z)". Nem tudjuk ugyanis,
hogy a paraméter magánhangzóval vagy mássalhangzóval fog kezdődni. Ha
lehet, próbáld máshogy, névelő nélkül megoldani (már ha lehet).
- Idézőjelek, aposztrófok helyett használd a magyar idézőjeleket: „ ”
Ezeket én a Wikipédia Idézőjel szócikkéből szoktam
kontrolcé-kontrolvézni.

--
Úr Balázs