Ubuntu-l10n-hu GCompris szólista segítség

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2010. Nov. 4., Cs, 13:59:54 GMT

> Helló!
>
> Én szívesen segítek benne. Ha hazaérek ma, akkor neki is látok.

Remek lenne, de előbb várd meg, hátha blaselinux megoldása egyszerűbb.

OFF: ez a 3. levél, amit privátban küldtetek, az automata válaszcímet
ezért visszadrótoztam a listára. A reply-to-harmful[1] szekta meg
elmehet… megvizsgálni a mai felhasználói szokásokat :).

[1]: http://marc.merlins.org/netrants/reply-to-harmful.html

üdv
kg