Ubuntu-l10n-hu 10.04 magyar felület hibái

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2010. Jan. 18., H, 12:17:53 GMT

Vannak, itt a többi között: https://wiki.ubuntu.com/LucidReleaseSchedule

> Pl. mikortól számítanak ezek hibáknak és legkésőbb meddig?

Ezt maximum önkényesen lehet megválaszolni: február elején nyílik,
ezután kb március elejére már illene olyan állapotba kerülnie, hogy a le
nem fordítottság oka vagy az, hogy nem is lehet (=programhiba), vagy az,
hogy tudjuk hogy fog kelleni, de még nem volt rá idő. Április elejére
pedig ezeknek is meg kellene szűnniük. Ez persze nincs kőbe vésve, most
találtam ki :).

Záró határidő nincs, elvileg lesznek nyelvicsomag-frissítések. (bár pl
karmichoz még nem volt, de igéret azért van). Az alapértelmezett
csomagok április 15 körül készülnek, szóval addig kell lehetőleg mindent
belapátolni, amit a kiadásba szánunk.

üdv
kg