Ubuntu-l10n-hu Launchpad projektek - Miro

Kálmán „KAMI” Szalai kami911 at gmail.com
2010. Jan. 9., Szo, 14:53:37 GMT

Hali!

Amúgy a súgó már teljesen magyar?
Working with Files / Fájlok kezelése és a többiek?
ghelp:user-guide#nautilus

Vagy csak nálam van angolul?

KAMI

--

Best regards,

KAMI

Kálmán „KAMI” Szalai | 神 | kami911 [at] gmail [dot] com

My projects: http://ooop.sf.net/ | http://hun.sf.net/

Blog (Hun): http://bit.ly/10ucTR | Donate: http://bit.ly/eYZO6

Follow me: http://bit.ly/gJuJZ | http://bit.ly/kDocB