Ubuntu-l10n-hu kubuntu-docs/network

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2009. Okt. 15., Cs, 11:55:34 BST

Kristóf Kiszel írta:
> Üdvözletem!
>
> Elkészültem a Kubuntu dokumentációk utolsó részével, úgy érzem készen
> áll az átnézésre. Wikibe is beírom hamarosan, és még én is átfutom
> majd.
>
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/kubuntu-docs/+pots/network/hu/+translate?show=untranslated
>
> Ulysses

Átnéztem, köszönöm!

Egy sztringgel nem tudom mit kéne csinálni, mert nettó dezinformáció ami
benne van (elavult), angolul hagyni ronda, ha meg egy szóközre fordítom,
látványosan hiányozni fog.

Ez az:
http://people.ubuntu.com/~kelemeng/kubuntu-docs/network/network.html#network-connect-eth-gui
https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/kubuntu-docs/+pots/network/hu/54/+translate

Erre van valami ötletetek?

Egyéb hírek: ma van a nem nyelvi csomagba kerülő dolgok fagyasztása,
vagyis pl a telepítő meg a doksi. Az Ubuntu doksi teljesen kész van, és
a fentivel immár a Kubuntu is. A telepítő is elvileg rendben van. A
csomagleírások kicsit el vannak hanyagolva, ezzel kapcsolatban ma még
próbálok alkotni valamit :).

Egy hét múlva jön a nyelvi csomagok fagyasztása, ha nem néztem el semmit
akkor már csak az apport és az aptdaemon csomagokhoz kell segítség:
https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam/TranslationCoordination#Ubuntu

Önkéntesek? :)

üdv
kg