Ubuntu-l10n-hu kérdés

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2009. Már. 8., V, 14:52:09 GMT

Richard Takács írta:
> Helló all.
>
> A kérdésem a következő: amikor olyasmit fordítok, hogy egy menü ilyen
> és ilyen pontját válaszd ki, akkor magukat a menüpontokat is le kell
> fordítani?
> Én értelemszerűnek tartanám, de biztosra akarok menni és inkább
> megkérdezem.

Ha értelemszerűnek tűnik, akkor csináld úgy, itt ez az ökölszabály :)
Hasznos lehet egyszerűen csak összenézni a felhasználói felülettel is,
és azzal egyeztetni a fordítást, vagyis felrakod a programot, és
megnézed hogy mit ír.
Továbbá ha Kubuntus doksi került eléd, akkor ez is fontos:
http://kelemeng.blogspot.com/2009/01/kubuntu-dokumentci-s-k-men.html :)

üdv
kg