Ubuntu-l10n-hu Csatlakozás !

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2009. Jún. 8., H, 18:22:44 BST

xell08 xell08 írta:
> Helló !
>
> Én most regisztráltam magam a listára és, ha van rá igény és feladat akkor én
> is szívesen segítenék!
>
> Üdv,
>
> Péter

Szia

Természetesen igény mindig van, köszönöm a jelentkezést. Konkrét
feladatot kicsit nehezebb találni, de például a
https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam/TranslationCoordination oldalról
ki lehet indulni, vagy egyszerűbb Gnome alkalmazásokért innen:
http://l10n.gnome.org/languages/hu/

Most hirtelen egy olyat tudnék mondani, persze nem csak neked hanem az
egész listának, hogy eljövendő kiadás okán frissíteni kéne a tuxpaint
nevű gyerekszórakoztató festőprogram (apropó, miért fordította ezt az
illetékeselvtárs magázódva Jauntyban? :)) fordításait. A főprogram
po-ját már beküldtem, a többire viszont nem nagyon érek rá, ezek pedig a
bélyegzők nevei/leírásai:
ftp://ftp.billsgames.com/unix/x/tuxpaint/stamps/po/tuxpaint-stamps-hu.po
és van valami konfiguráló bizbasz is hozzá, ehhez még nincs magyar fordítás:
ftp://ftp.billsgames.com/unix/x/tuxpaint/config/po/tuxpaint-config.pot

Egyik sem túl bonyolult, ellenben közepesen sok, kb 3 ezer és 800 szó.
Ki(k)nek van kedve bevállalni ezeket? A munkamenetet úgy gondoltam, hogy
valaki itt azt mondja hogy az egyik vagy másik fájl neki kell, akkor
nekiáll és az eredményként kapott fájlokat elküldi nekem, én meg gyors
láttamozás után továbbítom a fejlesztőnek.

üdv
kg