Ubuntu-l10n-hu Helló!

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2009. Feb. 19., Cs, 10:58:54 GMT

Tóth István írta:
> kezdő Ubuntus
> kezdő fordító
> vagyok.

Szia

A kezdő fordítót vitatom, annál a szintnél ezek első blikkre jobbak :).

Köszönöm a javaslatokat, néhány apró figyelmetlenségtől eltekintve
teljesen jók.

A továbbiakról a
https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam/TranslationCoordination
oldalt ajánlom, itt tartjuk nyilván a teendőinket. A Jaunty doksikhoz
felírtalak, ezzel az kész is lesz, ha nem jön hozzá semmi.

A felhasználói felületet tekintve ma van Feature Freeze, ami azt jelenti
hogy a nagyobb fordítanivaló újdonságok meg fognak jelenni a
statisztikában. Néhány csomagban vannak már fordítanivalók nagyobb
mennyiségben:
update-manager
system-config-printer (KAMI: importáltam, de így is maradt majdnem 50)
usb-creator
notification-daemon

Ezekre - nem csak neked mondom - nyugodtan rá lehet repülni :).

Köszönöm a jelentkezésed

üdv
kg