Ubuntu-l10n-hu [openscope] Re: KDE 4.2.00 siralmas

Sári Gábor sari.gabor at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 15:14:27 GMT

Ezzel a dátummal: Sunday 01 February 2009 15:43:44 Szalai „KAMI” Kálmán ezt
írta:

Hi!

> KDE-t nem használók, de azért belevágtam a Kdenlive fordításába. Itt pl
> én kértem SVN írási jogot, hogy a magam ura lehessek. Szerintem így kell
> eljárni a nagy KDE esetében is.

A 4 -es KDE óta én sem használok natívan KDE-t, pedig előtte _csak_ azt
használtam... :-(

Viszont a kmail azóta is az etalon nálam, sajna évek alatt nem találtam olyat
ami nekem megfelelt volna helyette.

> Szerintem érdemes lenne az Ubuntus magyar erőforrásokat felhasználni itt
> is, megegyezni a kifejezésekben (letölthető PO-fájl formájában) és a
> lelkesek nekivághatnak ennek a nem kicsi falatnak. Én csak egy pár KDE-s
> alkalmazást használok, de azokat szívesen fordítanám, frissíteném.

Megjegyezhetném, hogy nem ismered eléggé a KDE jelenlegi po struktúráját.

Ma nekiálltam a kmail rendbetételének, de már az 5. po fájlt turkálom, mert
minden összefügg-mindennel, az egyes sztringek szana széjjel találhatóak meg.

> Ti hogy vagytok ezzel?

Engem speciel nagyon érdekelne, hogy hogyan lehet a már mások által jól
lefordított po fájlok tartalmát Fordítási Szótárként felhasználni.

Anno KDE 3.5 alatt a kBabel -ben ez ment szépen, de most ez az új Lokalize
nekem eléggé idegen.
--
sAGA