Ubuntu-l10n-hu [openscope] Re: KDE 4.2.00 siralmas

Szalai „KAMI” Kálmán kami911 at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 14:47:17 GMT

Sári Gábor írta:
> Ezzel a dátummal: Sunday 01 February 2009 15:32:33 SZERVÁC Attila ezt írta:
>
> Hi!

> Persze, ez is egy megoldás.
>
> De ekkor a fordítást jelenleg "végzőkkel" kerülök kapcsolatba, akikkel eddig
> is levelezgettem már...
>
> A javaslatod pedig továbbra is fenntartaná az 1 po fájlt 1 ember fordít
> állapotot.

És ez baj? Egy lefordítja egy másik ellenőrzi... Szerintem ez nem olyan
vészes. Majd ha a sok fordító miatt nagyon sok ütközés lesz akkor
érdemes elgondolkodni, hogy lehetne máshogy is, de addigra már a
Launchpad is OS lesz.
> Ahogy most kiderült a Launchpad ezt ki tudná küszöbölni, kérdés (erre még nem
> kaptam választ), hogy onnan mi és hová kerül ki?
>
> Mert ha onnan nem kerül vissza KDE SVN-be, és "megreked" az Ubuntu szintjén,
> akkor ismét adtunk a akakinak egy nagy pofont...
> :-)

Ez utóbbi szerintem igen esélyes. Legalábbis az általam karbantartott
fordítások egyikénél _sem_ volt út az Ubuntuból az upstreambe.

KAMI