Ubuntu-l10n-hu [openscope] Re: KDE 4.2.00 siralmas

Szalai „KAMI” Kálmán kami911 at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 14:43:44 GMT

Szia,

Szerintem KDE esetén is, miképpen GNOME-nál is felejtsük el, hogy a
Launchpadba dolgozunk. Amit lehet tegyünk az upstreamba és ha kell a
helyi disztrónál javítsuk a disztró specifikus dolgokat. Személy szerint
KDE-t nem használók, de azért belevágtam a Kdenlive fordításába. Itt pl
én kértem SVN írási jogot, hogy a magam ura lehessek. Szerintem így kell
eljárni a nagy KDE esetében is.
Szerintem érdemes lenne az Ubuntus magyar erőforrásokat felhasználni itt
is, megegyezni a kifejezésekben (letölthető PO-fájl formájában) és a
lelkesek nekivághatnak ennek a nem kicsi falatnak. Én csak egy pár KDE-s
alkalmazást használok, de azokat szívesen fordítanám, frissíteném.

Ti hogy vagytok ezzel?

KAMI