Ubuntu-l10n-hu Program által küldött mail (magázódás, vagy tegeződés)

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2009. Dec. 15., K, 11:33:32 GMT

2009.12.15. 12:17 keltezéssel, Kálmán „KAMI” Szalai írta:

> Ha csak ez nem egy cég - videotéka...

Érdekes meglátás, de nem hiszem, hogy ezt videotékáknak szánták, akkor
az eredeti sem ilyen közvetlen hangnemben lenne, hogy: / Just to remind
you that I'm really needing the following movie I have loaned to you
recently:

/Inkább azt írná, hogy hamarosan lejár a kölcsönzés, és azonnal hozza
vissza különben késedelmi pótlék stb.

ĂĽdv
kg/
/