Ubuntu-l10n-hu Program által küldött mail (magázódás, vagy tegeződés)

Kálmán „KAMI” Szalai kami911 at gmail.com
2009. Dec. 15., K, 11:17:33 GMT

> Hát, normális ember nem magázza az olyan ismerőseit, akikre rábíz egy
> DVD-t a gyűjteményéből, szóval szerintem nyugodtan lehet tegeződősen.

Ha csak ez nem egy cég - videotéka...

Best regards,

KAMI

Kálmán „KAMI” Szalai | 神 | kami911 [at] gmail [dot] com

My projects: http://ooop.sf.net/ | http://hun.sf.net/

Blog (Hun): http://bit.ly/10ucTR | Donate: http://bit.ly/eYZO6

Follow me: http://bit.ly/gJuJZ | http://bit.ly/kDocB

NĂ©v: signature.asc