Ubuntu-l10n-hu Ötletbörze

Kálmán „KAMI” Szalai kami911 at gmail.com
2009. Dec. 13., V, 10:29:47 GMT

A miro - most telepítettem egészen lefordítottnak tűnik. A honlapon
azért lenne teendő, ráadásul a kódolás sem jó.

KAMI

--

Best regards,

KAMI

Kálmán „KAMI” Szalai | 神 | kami911 [at] gmail [dot] com

My projects: http://ooop.sf.net/ | http://hun.sf.net/

Blog (Hun): http://bit.ly/10ucTR | Donate: http://bit.ly/eYZO6

Follow me: http://bit.ly/gJuJZ | http://bit.ly/kDocB

NĂ©v: signature.asc