Ubuntu-l10n-hu Fordításkordinálás oldal frissült

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Sze. 26., P, 11:56:58 BST

KamiHír írta:

> Az is perverz ha 2 percen belül válaszolsz.

Érezd az iróniát ;)

> Amúgy lesz még több alkalmazás amit fordítani kell? Tudnád majd
> ellenőrizni, hogy a Compiz és Wammu jól jelenik meg az elkövetkező
> Ubuntuban?
>
> KAMI

A compizban azt láttam, és akartam is kérdezni, hogy mennyire naprakész
most az ottani head ág? Mert ezek a kedves emberek egy svn snapshotot
toltak be ubuntuba, valami 0.7.7+ verziót és hiányzik egy adag sztring a
pluginekből. Jó lenne manuálisan importálni, ha van mit. Illetve az alap
compiz az majdnem teljes, tehát nagy baj nem lehet :).

A wammuról passz, nem része a mainnek tehát csak remélni lehet, hogy a
universebe csomagolt verzió már tartalmazza a fordításodat.

üdv
kg