Ubuntu-l10n-hu Fordításkordinálás oldal frissült

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Sze. 25., Cs, 19:09:04 BST

Üdv

Frissítettem a
https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam/TranslationCoordination oldalt, ha
az importálás alatt/előtt álló kde4 és gnome részektől eltekintünk,
akkor nem is rossz a helyzet :).

A teendő viszonylag világos, aki szeretne valamit fordítani, az a
frissített listákból bogarászhat, illetve aki lefordított valamit ami
nincs a listákban, az is írja fel magát, ha lehet. A kde-s szakasz
eléggé üres, mivel még csak most importálgatják az upstream
fordításokat, nem igazán látszik hogy mit kéne csinálni, talán pár nap
múlva. Ezen a területen kérném majd a kubuntu-felhasználók segítségét,
mert én tudom a legkevésbé, hogy mit kellene még lefordítani, ami
mondjuk ubuntu-specifikus.

kg