Ubuntu-l10n-hu Fordítóhétvége 8.09

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Sze. 11., Cs, 10:40:33 BST

Üdv

Örömmel jelentem be következő fordítóhétvégénket, amelyet szeptember
28-29-én 9-17 óráig tartunk az Informatika a látássérültekért
alapítványnál (Bp. Ida utca 7, bejárat a Hungária körút felől, reggeli
találkozó a Hungária krt. - Ida u. sarkán).

A fordításra váró feladat egyelőre úgy tűnik, hogy ddtp csomagleírások
lesznek, aztán ha megnyílik addig az intrepid fordítása, akkor ez
változhat a dokumentáció, gui, vagy az app-install csomaglistája javára
- ami éppen több figyelmet igényel, meglátjuk.

Napközben pizza, jó hangulat, szombat este sörözés - ki jön? :)

kg