Ubuntu-l10n-hu 8.10 RC és súgó és támogatás

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Okt. 27., H, 11:39:11 GMT

Sziasztok!

Frissítettem az Ibexemet, gondoltam megnézem a súgó és támogatás főlapját.
Amiket találtam:
1. A zenék, fotók és videók doksi sajnos továbbra is angol maradt, pedig
időben elkészültünk vele.
2. Az internet doksi "Kapcsolódás vezetéknélküli hálózathoz" című
fejezetében egy darabig magyar szöveg van, utána két bekezdés angol.
Csináltam screenshotot, de mivel majdnem 900K, így magánban küldöm.
3. Assistive tools továbbra sem jó.
Ezek meg fognak "gyógyulni", ha más nem a végleges kiadás után
frissítésként?

Vigyázzatok magatokra!

Attila