Ubuntu-l10n-hu Ubuntu doksi és gui fordítások

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Okt. 19., V, 15:41:42 BST

Hammer Attila írta:

> Gábor, figyelembe véve hogy át kell nézni a csapattagoknak a doksikat,
> mi a legvégső határidő, amíg javaslatokat tehetünk?

Hát, elvileg csütörtökön készül el az exportálás, ami majd a csomag
alapjául szolgál, szóval szerintem szerdáig kéne nagyrészt elkészülni
mindennel. Ami némiképp bekavar, hogy szerda délután nekem utaznom kell,
úgyhogy aznap este már nem tudok utolsó pillanatban aktívkodni.

Csapattagok: be tudtok szállni az átnézésbe?

üdv
kg