Ubuntu-l10n-hu Történt valami a night monkey táblázattal?

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Okt. 12., V, 09:43:06 BST

Sziasztok!

Ma van egy kis szabadidőm, gondoltam folytatom a csomagleírások
fordítását. A következő dolgot vettem észre:
Rákattintottam az universe csomagleírásokat tartalmazó táblázat
linkjére, amikor betöltődött az oldal, egy befejezett csomagok
mutatása/elrejtése gomb kimondása után az Orka szépen kifagyott.
Megnéztem Win alatt Jaws progival, ott legalább kezelhető az oldal.
A régi táblázatot simán megette az Orka. Meg lehet gyógyítani a
táblázatot? Kipróbáltam az oldalstílus átállítását FF-ben, nem segített
sajnos.

Vigyázzatok magatokra!

Attila