Ubuntu-l10n-hu Gui fordítások

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Okt. 8., Sze, 09:55:52 BST

Sziasztok!

Remélem nem csináltam bajt azzal, hogy elkezdtem nézegetni a GUI listát.
Az F-spotnál találtam 48 üzenetet, aminél nem volt fordítás, később
vettem észre hogy importálásra vár a csomag.

Ugyanez a helyzet például a gnome-orca csomaggal is, ott 0 üzi szerepel
a wikiben, viszont nincs odaírva, hogy importálásra vár. Látszólag a
rosettában még szerepel húsz lefordítatlan üzi, jórészt oktatói
üzenetek, amik viszont a po fájlban megvannak (eredeti svn).

Honnantól érdemes ütyködni?

Vigyázzatok magatokra!

Attila