Ubuntu-l10n-hu Kubuntu: mi lesz vele?

Kökéndy Ákos kokendy.akos at hidegkut-waldorf.hu
2008. Okt. 7., K, 21:00:23 BST

Ezzel a dátummal: Tuesday 07 October 2008 17.53.58 Gabor Kelemen ezt írta:
> Üdv
>
> A következő probléma piszkálja a csőröm.
> Az ugye tény, hogy nincs sok Kubuntu felhasználónk, pláne olyan aki
> felvállalná ennek a karbantartását (Ugra Dániel jelentkezz :)) de
> megütötte a szemem, hogy a KDE 4 mintha nem használna két többes számot,
> pl az itt látható módon:
>
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/kdeutils/+pots/a
>rk/hu/+translate?show=untranslated
>
> Ezzel most az a bajom, hogy mire a Rosetta megrágja, valószínűleg
> belepakolja hogy itt két többes szám van, ám a fájlban csak egyet
> [...]

Sziasztok!
Szívesen besegítenék, mint újdondász kubuntista, mert elemi érdekem fűződik
hozzá, hogy használható maradjon a KDE, hiszen pont most állítjuk át az
iskolánk összes tanári gépét Kubuntura (a diákok csupa ubuntun tanulnak,
szerintem ez jó), de jelenleg azzal kínlódom, hogy miért hal meg minduntalan
a KBabelem. Ha majd belejövök jobban a dologba, szívesen hangoskodom.
Üdv:
Ákos