Ubuntu-l10n-hu [Fwd: Call for intrepid translations]

Török Márton dongatto.de at citromail.hu
2008. Okt. 4., Szo, 17:45:22 BST

            Üdv,

A wikis vállalásjelölés az, amiben bizonytalan vagyok, megvan minden információ, csak még sose csináltam ilyet ... De akkor belevágok, gondolom, van biztonsági mentés meg ilyesmi ;)

Elnézést, csak át kellett olvasnom még egyszer mindent alaposan, de azt hiszem, összeállt a kép, és terveim szerint komoly szeletet fogok kiharapni a Universe-es leírásokból, aminek még ma este nekifogok.

Szóval ha valami működésképtelenné válna, engem kell majd szidni... :)
Kellemes estét.
Török Márton

 Szóval mi nem világos? :)

 üdv