Ubuntu-l10n-hu First letter

Sári Gábor sari.gabor at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 14:59:35 BST

Hi!

Sári Gábor vagyok, most íratkoztam fel a listára.

Fordításban hébe-hóba már évek óta érintett vagyok,
Ubuntu téren most kezdek aktiválódni.

Látom, hogy erőteljesen dolgoztok, viszont a most letölött 8.10 Beta
állapota eléggé elkeserítő... rengeteg angol szöveget látok már az alap
Munkaasztalon is.
:-(

Miközben fennt van minden HU langpack!

Van-e arra valami kodolgozott módszer, hogy a Magyar honosító csapat által
adott pillanatig elvégzett munkákből (teszt céllal) készüljön bármikor egy
langpack (ugye így hívják?).

Ha igen, én nagyon szívesen nekiállnék ezeket átnézni.

Mikor van "zárás" honosítás ügyileg a 8.10 vonalon?
--
Üdv, G