Ubuntu-l10n-hu Forditási hiba az ubiquity telepítőben?

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Május. 7., Sze, 17:14:26 BST

Sziasztok!

Pár érdekességet vettem észre az akadálymentes ubuntu kiadás
tesztelésekor telepítésnél, remélem csak nálam rossz valami és vaklárma
lesz.

1. Az ubiquity telepítő indítása után a lépéseknél nálam step 1 of 7, 2
of 7 stb. hangzik el. Ez Gutsiban még rendben volt, a magyar nyelv van
kiválasztva.

2. A partícionálásnál Amikor a partíciókat lehet látni néhány gomb nálam
angolul hangzik el: new partition például.

3. A swap partíció csere partícióként szerepel a fájlrendszerek között
(feleségem vette észre), ez véletlenül lett így fordítva?

Meg tudnátok ezeket a hibákat erősíteni nekem? Tudok a javításban
segíteni ha van hiba hogy 8.4.1-ben már rendben legyen?

Érdekes egyébként, de nekem az Orka például a vissza, előre és mégse
gombokat is a telepítőnél angolul mondja (previous, cancel, forward),
viszont így rossz információt küldtem Gábornak, magyarok a fő gombok a
vizuális kinézetben. Sajnos most volt látó segítségem, így derült ki.
Ennek szerintetek mi lehet az oka?

Vigyázzatok magatokra!

Attila