Ubuntu-l10n-hu DDTP fordítások

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Jún. 26., Cs, 05:44:23 BST

Sziasztok!

A következő DDTP fordítások készültek el javaslat szinten, nem olyan
nagy mennyiség, de legalább ennyivel is kevesebb a main szekció:
  artsbuilder
  artsbuilder rövid leírása
  artsbuilder hosszú leírása, 1. rész
  artsbuilder hosszú leírása, 2. rész
7
  atlantik
  atlantik rövid leírása
  atlantik hosszú leírása, 1. rész
  atlantik hosszú leírása, 2. rész
8
  atlantikdesigner
  atlantikdesigner rövid leírása
  atlantikdesigner hosszú leírása, 1. rész
  atlantikdesigner hosszú leírása, 2. rész
  atlantikdesigner hosszú leírása, 3. rész
9
  atomix
  atomix rövid leírása
  atomix hosszú leírása, 1. rész
  atomix hosszú leírása, 2. rész
10
  bluez-gnome
  bluez-gnome rövid leírása
  bluez-gnome hosszú leírása, 1. rész
11
  brasero
  brasero rövid leírása
  brasero hosszú leírása, 1. rész
12
  bug-buddy
  bug-buddy rövid leírása
  bug-buddy hosszú leírása, 1. rész
  bug-buddy hosszú leírása, 2. rész
13
  cheese
  cheese rövid leírása
  cheese hosszú leírása, 1. rész
14
  denemo
  denemo rövid leírása
  denemo hosszú leírása, 1. rész
15
  desktop-effects-kde
  desktop-effects-kde rövid leírása
  desktop-effects-kde hosszú leírása, 1. rész
16
  devhelp
  devhelp rövid leírása
  devhelp hosszú leírása, 1. rész
  devhelp hosszú leírása, 2. rész
Átnézné és jóváhagyná ezeket valaki?

Láttam Gábor az utolsó blogodat a planeten a leendő egységes adatbázisról.
Remélem megvalósul valamikor. A kérdésem viszont a következő: folytassam
így a DDTP fordításokat a fordító hétvégéig ha van egy kis időm? Talán
valamennyire még le tudom faragni a mennyiséget.

Vigyázzatok magatokra!

Attila