Ubuntu-l10n-hu DDTP fordítások

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Jún. 17., K, 14:02:21 BST

Sziasztok!

Kicsit ütyködtem a DDTP fordításokban. Sajnos nem nagy mennyiséget
csináltam meg, mivel sok más feladatom is volt. Ezek készültek el, az
első kettőt leszámítva (abiword-gnome, adept-manager):
  abiword-gnome
  abiword-gnome rövid leírása
  abiword-gnome hosszú leírása, 1. rész
  abiword-gnome hosszú leírása, 2. rész
2
  adept-manager
  adept-manager rövid leírása
  adept-manager hosszú leírása, 1. rész
  adept-manager hosszú leírása, 2. rész
  adept-manager hosszú leírása, 3. rész
3
  akregator
  akregator rövid leírása
  akregator hosszú leírása, 1. rész
  akregator hosszú leírása, 2. rész
  akregator hosszú leírása, 3. rész
4
  alacarte
  alacarte rövid leírása
  alacarte hosszú leírása, 1. rész
5
  amarok
  amarok rövid leírása
  amarok hosszú leírása, 1. rész
  amarok hosszú leírása, 2. rész
  amarok hosszú leírása, 3. rész
Valaki megnézné különösen az Amarok fordítást, mivel nem használtam a
progit?
Remélem nem romboltam túl sokat és nem marad plusz munka a fordítás
után. Ha időm engedi, akkor csinálgatok majd még sorban haladva.
Fordítóhétvégével kapcsolatban a konzultáción a július 5-6 dátumot
kérdezzem meg?

Vigyázzatok magatokra!

Attila