Ubuntu-l10n-hu Gnome Fordítási menetrenddel kapcsolatos kérdés

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Feb. 27., Sze, 09:22:52 GMT

Sziasztok!

Megpróbáltam beküldeni a gnome listára ezt a levelet, de valamiért nem
került be, emiatt küldtem ide végül.
Valami gond van az fsf.hu szerverrel?
A www.ubuntu.hu és a planet.ubuntu.hu sem működik.

Gábor, pontosan a launchpad.net melyik részén tudom figyelni hogy mikor
  került fel új frissítésem?

Meg tudtad nézni a fordítási javítást amit küldtem?
Ha nem találok már az Orca fordítási javításában hibát, miben tudok még
nektek segíteni?

A másik kérdésem: A
http://live.gnome.org/TwoPointTwentyone
  honlapon a Gnome kiadás  kapcsán az alábbi menetrendet láttam
táblázatos formában:
"March 3     Hard Code Freeze : no source code changes can be made without
approval from the release-team . Translation and documentation can
continue.
25    March 10    GNOME 2.22.0 Tarballs Due    Hard Code Freeze ends, but
other freezes remain in effect for the stable  branch.

March 12    GNOME 2.22.0 Final Release!

April
April 7    GNOME 2.22.1 Tarballs Due
April 9    GNOME 2.22.1 Stable Release    "

Ezek szerint: Március 3-án ha jól értem kódbefagyasztás történik, de
fordítani még lehet. Március 10-én kikerül a tarball az ftp-re. Március
12-én kijön
a Gnome 2.22.0 végleges változata.
Mit szabad az ezutáni időszakban csinálni egészen április 7-ig? Akkor
ezek szerint ha valaki még március 3-a után de
10-e előtt küld be  fordítást, akkor szerepelhet még az új kiadásban ami
12-én kijön?

Attila