Ubuntu-l10n-hu Aktuális feladatból egy kész

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Dec. 15., H, 15:51:35 GMT

Sziasztok!

Az aktuális feladatok közül az add-applications elvileg készen van.
Elvileg csak tíz üzenet jelent meg, hiába kattintottam a továbblépésre a
végén. A dolog azért is érdekes, mert ezt a doksit a rosetta szerint
Gabor Kelemen már 2008. áprilisában lefordította, a fordítási százalék
mégis 76 %. :-):-) Minden üzenetnél látszik ez, viszont nem láttam az
aktuális fordítást, csak javaslatot 2008 júliusi keltezéssel.
Megint a rosetta hülyéskedik?

Attila