Ubuntu-l10n-hu DDTP statisztika - megújult

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Aug. 26., K, 15:27:34 BST

Hammer Attila írta:
> Sziasztok!
>
> Mi a legsürgetőbb teendő a ddtp-ből?

A main, multiverse, universe, ebben a sorrendben. Ezeken belül minden, ami a listán van.

> Láttam, hogy Gábor beírtad magad a Wikybe. Ehhez hogy lehet bejegyzést
> fűznöm?

Be kell jelentkezni a launchpados névvel, aztán a Szerkesztés linket kiválasztani. Megkeresni a vonatkozó táblázatot és
hozzáadni egy || jelekkel elválasztott sort, az oszlopfejléceknek megfelelően: ||neved|| innentől || idáig || kész-e? ||
Ezután a fenti Változások mentése gombot kell megnyomni, és kb ennyi a lényeges rész.

> Mondjuk azt mondom, hogy a main részből 50-től 100-ig szeretnék csinálni
> fordítást, és a státuszokat változtatni (kész van -e)?
>
> Mi lett a régi ddtp fordításokkal? Importálták már őket?

Ez egy kicsit máshogy van, mint a hagyományos fordítások, nem importálgatnak és tartanak karban kiadásonként egy-egy
ágat, hanem csak egy ág van és az frissülget. Vagyis amit korábban megcsináltunk, az ott van. Olyan móka van még, hogy a
kde 4 bejött és a kde 3 csomagok közül jónéhány átment a universebe, az ezekhez készült fordítások nincsenek beemelve,
csak javaslatként lézengenek, erre oda kell figyelni és nem újrafodítani.

> Az új listáknál a (ok) jelölés kész fordítást takar gondolom. Ahol nincs
> ilyen jelölés, azok új csomagok?

Igen, az ok jelölés az pontosan erre szolgál.
Hogy újak-e, azt nem tudom, csak azt hogy nincs lefordítva a leírásuk :).

kg