Ubuntu-l10n-hu fordítás

István Pandúr s.trenck at gmail.com
2007. Okt. 20., Szo, 20:28:34 BST

Hi!
Azt hiszem, először rossz címre küldtem ezt a levelet, ha továbbították a
levlistára, akkor bocs.
Készítettem pár fordítási javaslatot a hardware csomagba, majd legyen szíves
nézze át valaki illetékes. Még sose csináltam ilyesmit, nem gondoltam volna,
hogy azt az angol mondatot, amit elolvasva lényegében értek, ilyen nehéz
magyarul megfogalmazni. A szövegkörnyezetből és programok folyamatából
kiragadott mondatok különösen érdekesek. Remélem a fordításaim használhatók
lesznek a magyar nyelvű dokumentációban.
Egy kérdés: Ha a fordítási javaslatban kisebb hiba van (szerintem), például
egy kimaradt névelő, kisbetű/nagybetű probléma, vagy más hasonló hibák, azt
a fordítócsapat tagjai automatikusan kijavítják, vagy új javaslatként be
kell írni?
További jó fordítgatást mindenkinek.
trenck