Ubuntu-l10n-hu Bejelentkezés

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2007. Okt. 11., Cs, 18:45:21 BST

Hello

Török Márton írta:
> Sziasztok!Úgy láttam, a friss húsoknak illik bemutatni magukat itt, mielőtt bármit is csinálnának. (Amúgy most írok
> először levlistára, ha elszúrok valamit, ne szúrjatok le (nagyon), légyszi.)Török Márton vagyok, 18 éves, mérnök
> informatikusnak készítenek Debrecenben. Egy éve Ubuntuzgatok (igaz, volt egy elég hosszú szünetem tavasztól őszig,
> punish me!), és "tökre tetszik, meg minden". Szeretnék én is tenni valamit a közösségért, úgy érzem, a fordításokkal
> tudom majd leginkább hasznossá tenni magam.

Ez nagyon gyakorlatias megközelítés :)

Hamarosan otthon is lesz netem, akkor fogom igazán aktiválni magam, de
> apróbb dolgokat most is szívesen elvégzek.(Pl. elkezdtem önkényesen fordítgatni a Rosettában, de nem nagyon
> összevissza (... de, összevissza (punish me 2.): a Gutsy ubus (ubuntu-docs/games; yelp),
> kubus(kubuntu-docs/files-and-docs) és xubus (xubuntu-docs/basic-commands) verziójába is beleírtam egy kicsit (de
> legalább egymást követő sztringeket igyekeztem fordítani).)És akkor most asszem várok a reakciókra.Üdvözlettel: Don
> Gatto ("De nem ez ám az igazi nevem!" - IHM)

Hát, az nem baj hogy elkezdtél fordítani, de előtte jobb lett volna ha megkérdezed, hogy van-e értelme elkezdeni pl. a
yelpet (nincs, valahol a launchpad fordításimportáló sorában vesztegel a kész fordítása, idő kérdése csak és jó lesz),
vagy hogy mit érdemes ha azt nem. Az igazság az, hogy kubuntus és xubuntus dolgokkal nem nagyon foglalkozunk, mert ha
már dolgozunk, akkor először egy valamit készítsünk el és azt lehetőleg jól. Egyelőre még itt nem tartunk, úgyhogy a
kubuntu- és xubuntu-közeli fordítások a prioritási sor végén állnak. Ami most még fontos, az a
http://ubuntu.hu/page/forditaskoordinalas oldalon látható pár csomag, gyakorlatilag a dokumentáció hátralévő része, de
ezt már mindenki másnak is mondom :).

Ha ezek nem tetszenek és nagyon fordítani szeretnél, akkor a Gnome statisztikaoldalain
(http://l10n.gnome.org/languages/hu/gnome-extras) található csomagok közül
próbálkozhatsz, persze offline módban, kbabellel.

üdv
kg